Tuesday, March 8, 2011

Perempuan mulut muncung.


 Secara realitinya,mengapa perempuan suka melakukan aksi mulut muncung?Adakah aksi ini menggoda?Bagi aku tidak.Gaya perempuan  mata bulat lebih mengatasi gaya perempuan mulut muncung.Gaya mulut muncung juga dikenali sebagai gaya camwhore.Dalam Facebook aku,hampir 50% rakan rakan wanita aku membuat aksi camwhore tersebut.Nak goda aku leteww.Haram jadah aku takkan tergoda.Gampang.

Camwhore juga menjadi suatu fenomena di Malaysia.Bukan sahaja di Facebook,malah di blog dan laman sosial yang lain.Aku juga baru mengenal term camwhore ini.Aku cuba untuk menggunakan google translate sebagai medium bahasa.


Cam=Kamera
Whore=Sundal
CamWhore=Kamerea Sundal.
What the Hell!!?
LOL


Perempuan muncung ini aku lebih suka panggil sebagai perempuan itik.Jangan tanya aku kenapa.Kalau dalam album Facebook,mesti album itu diberi tajuk "Me :)" atau "me,and myself" dan sebagainya.Terasa Ke?Dalam satu album,penuh dengan muka mulut muncung.Nak tengok pun sakit hati.Bukan hati je sakit,mata pun boleh buta tau.Asyik asyik posing yang sama.Ini lah dikatakan pesen budak zaman sekarang.Zaman mak diorang mungkin buat aksi cubit pipi kot.Bila anak dah besar,mak diorang memperturunkan ilmu gaya muncungkan mulut.


Demm Yu.


p/s:Tips Mempekuatkan daya Ingatan.

6 comments:

mira salleh said...

sy sokong !!

M' said...

sokong mira

NURUL NAJWA said...

haha best post yang ni..sokong zaim n mira!!

Nazirul said...

awat ramai pompuan sokong ni?keh keh keh

walinong sari said...

err..saya tak suka muncung2 nihh..kott??

ღ αεn ツ said...

HAHAHA, kalau satu dua je gambar tu tak apa. Kalau banyak tu, macam dah tak ada gaya lain agaknya -.-' Lagi lagi yang suka ambil gambar dari atas konon nampak cute. PUIH, HAHA